דגשים בהצעת מחיר

דגשים בעת קבלת הצעת מחיר

בעת קבלת הצעת המחיר הנכם מתבקשים על ידי חברת הובלות / מוביל להעביר את האינפורמציה בגין ההובלה אותה הנכם מעוניינים לבצע. האינפורמציה אותה הנכם צריכים להעביר הינה רשימת ציוד מלאה, כתובת ההעמסה והפריקה, קומת הדירות בהתייחס למפלס בו עומדת משאית ההובלות, [לעתים קיימות מספר לא מבוטל של מדרגות לפני הכניסה לבנין, או הימצאות קומות ביניים, בייחוד אם ישנם חנויות בקומת הכניסה], גודל המעליות אם ישנם וכן אופיו הייחודי של הריהוט בהתייחס למידותיו ורגישותו.

לאחר מסירת כל המידע הרלוונטי הזה דאגו כי הצעת המחיר תכלול את כל האמור לעיל, כולל כל החריגים ומה הצעת המחיר שניתנה כוללת בתוכה.

קבלת הצעת המחיר עבור העברת הדירה חייבת להיעשות או על ידי פקס/מייל או על ידי מסירה ידנית ללקוח.

טיפ קטן: אם הנכם מעוניינים בקרטונים לשם אריזת החפצים והמוביל התחייב לספקם ללא עלות נוספת, אזי בעת קבלת הקרטונים בקשו כי נציג מטעם חברת ההובלות יערוך התרשמות בשטח למניעת הפתעות.

מומלץ ביותר שנציג מטעם חברת ההובלות יערוך התרשמות בדירתכם מכמה סיבות, והן: בדיקת הגישה למשאית ההובלות, בחינת כל תכולת דירתכם וזיהוי מוצרים שצריכים יחס מיוחד כגון: אקווריום, מכשירי כושר, עציצים וכו... לכן כאשר נציג של חברת ההובלות עורך ביקור בית הוא יודע להעריך את הציוד בו צריכים להשתמש, כוח האדם הנחוץ, רמתו המקצועית, גודל המשאית, והכי חשוב לכם הלקוחות הימנעות ממצב של עוגמת נפש מיותרת בעת הגעת המובילים ביום ההובלה, ועימות שלכם מול פרטי הצעת המחיר שניתנה טלפונית.

אנו באופק שרותי הובלה, שמנו לעצמנו למטרה. מתן שרות מלא ותמורה מלאה לכספכם וכל זה בצורה ההוגנת וללא סחטנות, כי אנו מודעים לעובדה שאתם הלקוחות אינכם יודעים ליחס חשיבות לפריטים שאנו רואים בהם קושי ומורכבות ולוקחים בחשבון שאינכם עושים זאת על מנת להכשיל אותנו בעת מסירת הנתונים. כך גם הצעת המחיר שתינתן לכם תכלול בתוכה חפצים כאלה ואחרים שבחוסר יודעין לא נאמרו לנו וכל זה ללא תוספות מחיר.

אופק הובלות - כי האמינות מחייבת.

 

ליצירת קשר מידי - ---אלדד - 052/6060209 ---