צעדים ראשונים בחיפוש חברת הובלות.

אופק הובלות - הובלות

הובלת - דירות.

בשעה טובה סגרתם את כל הכרוך במעבר דירתכם וכל החוזים הרלוונטיים כבר נחתמו, והעברות הכספים לצד ג התבצעו. נכון לעכשיו כל הנותר לכם הינו חיפוש אחר חברת הובלות לביצוע מעבר דירתכם בצורה מקצועית, אחראית ואמינה על כל המשתמע מכך. אנו בחברת אופק הובלות מודעים לכל הסובב אותנו ומעוניינים לבצע את העברת דירתכם בצורה נינוחה ושוטפת, ללא תלאות ונזקים שאינם כורח המציאות.

אופק הובלות הינה חברת הובלות שכל שנאמר והובטח בעת קבלת הצעת המחיר, הינו מחייב אותנו עד לפרט האחרון וצוות עובדים מיומן ובעל אורך רוח יבצע את העברת דירתכם, בצורה חלקה ואחראית. הקרטונים עבור אריזת ציוד דירתכם יסופקו בעת סגירת ביצוע ההובלה ללא תשלום עד לביתכם, בתאום מראש ואריזת הריהוט תתבצע באריזות מגן על ידי צוות ההובלה ביום ההובלה שנקבע.

אזי, אם הנכם מעוניינים בשרותי הובלות דירות, צרו קשר ישיר לטלפון 052/6060209 -אלדד, ותענו בסבר פנים, בסבלנות ואורך רוח. כמו כן ניתן לקבל ייעוץ חינם עבור כל נושא בתחום ההובלות.

הובלת - ציוד.

במהלך היומיום אנו לעתים מעוניינים בהובלות מכל הסוגים ולאו בהכרח הובלת דירה, כמו לדוגמה העברת ארונות מחדר לחדר, העלאת ציוד בין קומות הבית, פינוי ציוד ישן, או לאחר החלפת ציוד כלשהו בדירה והעברת הציוד הקיים לכתובת אחרת, אם זה במגזר העסקי או הפרטי.

לנו באופק הובלות היכולת לבצע עבורכם את כל סוגי ההובלות, היות ולרשותנו עומד צי רכבים בכל גודל ובאופן זמין ולעתים התאמת כלי הרכב לסוג העבודה ולנפח, הינו יתרון בולט ברחובות הצרים, או במרכזי הערים.

הובלת - סטודנטים.

בעת העברת הדירה, ישנם מספר פרמטרים המשפיעים על עלות ביצוע הובלת דירה. לרוב כאשר הלקוח שמתעניין על העברת הדירה הינו סטודנט, אנו משתדלים לבוא לקראת הלקוח, הן בעלות מופחתת עד כמה שניתן לביצוע ההובלה והן מבחינת עמידה קפדנית בהתחייבויות ובזמנים שנקבעו מראש וזאת על מנת לא ליצור מצבי לחץ ונזקים בתקופה לחוצה זו. אזי אם הנכם סטודנטים המעוניינים בהעברת דירה, או ריהוט חלקי, צרו קשר טרם ההובלה ולאחר קביעת המועד לביצוע ההובלה, תחזרו לעניינים שבשגרה ללא דאגות מיותרות.

הובלת - רהיטים.

מעוניינים בהובלת ריהוט כזה או אחר ואינכם מוכנים לשלם מחיר מופקע עבור ההובלה ? יתכן שחברת ההובלה שאיתה יצרתם קשר אינה ערוכה להובלת פריטים בודדים בשל המחסור בגודל משאית קטנה ובשל כך הנכם משלמים על הובלה במשאית, ללא כל פרופורציה וללא התאמת המשאית לאופי ההובלה. היות וכך, אנו נערכנו בהתאם לכל סוגי ההובלות בכל תנאי השטח הדרושים ולכל חלקי הארץ ואתם קהל לקוחותינו נהנים משרות המותאם לצרכים המיוחדים וכל השירות במחירים הוגנים וברמת ביצוע גבוהה.

הובלת - פריטים בודדים.

כאשר הנכם מעוניינים בהובלת פריט בודד, או במספר פריטים בודדים כגון: כל סוגי מוצרי החשמל והרהיטים המצויים בכל בית, לרשותכם עומדת מחלקה מיוחדת של פריטים בודדים, המעניקה שרות מיידי לכל סוגי ההובלות הקטנות, במחירים השווים לכל כיס וברמה מקצועית. צוות זה הינו כל שעות היום בשטח, דבר המאפשר מתן שרות מועדף לכל ההובלות הקטנות בכל האזורים ולכל חלקי הארץ. אזי אם הנכם מעוניינים בשרות הובלות קטנות, צרו קשר וקבלו שרות מיידי והוגן על ידי צוות מקצועי ומיומן.

 

ליצירת קשר מיידי – אלדד --- 052/6060209 ---

ליצירת קשר באתר לחץ כאן